Individualne prenatalne vježbe

Individualne prenatalne vježbe

Individualne prenatalne vježbe

Vježbe su osmišljenje prema tvojoj posturi. Prije kreiranja vježbi za tebe procjenjujem tvoje držanje tijela i testiram snagu tvojih mišića. Upoznajem tvoje tijelo i pripremam individualni program vježbi.

Zajedno vježbamo od drugog tromjesečja ako je trudnoća uredna. Pomažem ti da tvoje tijelo postane snažno te da se pripremi za dugi maraton poroda.

Učim te pravilno disati, osvještavam koje dijelove tijela treba opustiti i osnažiti te na koji način se sigurno istegnuti.

Izgrađuješ osjećaj za ravnotežu i balans što ti osigurava sigurno kretanje kroz svakodnevne aktivnosti, bez osjećaja težine i mogućih padova. Uvodim te u opće stanje relaksacije. Izaberi lakoću kretanja kroz trudnoću.

Naglasak je na sigurnom i umjerenom vježbanju te održati izvrsno držanje. Idealne komponente dobrog vježbanja su: zagrijavanje, aerobna aktivnost, jačanje mišića i hlađenje – relaksacija.

Nauči savršene vježbe za zdjelicu i abdomen kako bi održala zdravu trudnoću bez bolova, te ostvarila lakši porođaj.

Vježbamo zajedno dva puta tjedno po 45 min i relaksacija 15 minuta.